onsdag 10 december 2008

Familjeliv.se

Mammas lilla Padawan


Har på sistone allt mer börjat hitta tillbaka hem till "mitt" forum, när lillan var nykläckt så gav hon mig inte många minutrar alls vid datorn, och jag var inte heller så särskilt intresserad.

Hamnade på familjeliv.se efter att vid flera tillfäller då jag googlat efter infertelitets frågor alltid fått en massa träffar dit.
Funderar du över fertiliteten, adoption,missfall,sorg, eller bara gillar att snacka så är fl forumet för dig..
För fan jag borde få betalt som gör så fin reklam, hur som finns en massa dårar där och en och annan pedofilkramare, och på nätet blir de flesta modiga att uttrycka sin åsikt så det är lätt att bli ovänner.
Jag lärde mig en massa på familjeliv ang ivf och fann även stort stöd och intressanta människor


Inga kommentarer: