torsdag 29 januari 2009

Föräldrakärlek.

Kollade just in hos min favvobloggare http://ladydahmer.blogg.se/ idag skriver hon om sin kärlek till sin dotter. Låter mig inspireras av henne

Jag älskar min man så otroligt mycket och vi har ett väldigt lyckligt harmoniskt förhållande, trodde inte att man kunde vara mer kär eller älska ännu djupare, så kom lillan. Våran dotter är så efterlängtad,vi fick kämpa länge för att få henne och redan vid plus så kom känslorna. Jag var inställd på att få uppleva en ännu större lycka men ändå så kan jag slås av häpnad än i dag över hur starka känslorna är för våran lilla avkomma.

Ibland grinar vi när vi ser på henne, fan vad vi är lyckligt lottade!

Den lilla tjockisen som håller mitt hjärta i sina händer, när hon ler mot mig då blir hela hemska världen underbar.

3 kommentarer:

Gutegirl sa...

Hej!
Ja, de satte ett par suturer eftersom såret blev så djupt. Det var långa rötter på den lille rackaren!

Familjen Knas sa...

Hallon gute!
Aj aj! *minns synen av min egen utdragna tand*

Anonym sa...

hahaha vicken go'bit!!