söndag 18 januari 2009

Hålet

Fan ta internet! Kunskap är ångestframkallande varför sitter jag och letar reda på en massa skit? Har nu läst på och lärt mig att man kan få trevligheter som tandröta och benröta av infektioner, har även nu förstått att det kan sprida sig till hjärnan. Fan det finns då alltid något man kan ha ångest över, men nu vet jag iallafall vad jag ska fråga tandhygienisten/ tandläkaren om.
Jag önskar mig feta mängder penecillin eller hur det nu stavas..
Vill även få hela käften röntkad och en försäkran om att jag inte har eller kan få något av detta
http://www.2000taletsvetenskap.nu/uppladdning/tandrota/tandrotk7.htm

Då jag alltid haft otur med tänderna så hatar jag att se bilder på ruttnande tänder inflammerade tandkött och sånna där vidriga diabilder man tvingades titta på i projektorn. Då berördes jag knappt va fan man var ju bara ett bekymmerlöst barn som fortfarande tappade mjölktänder.

Nu så får jag mardrömmar av sånna syner så nu när jag gogglar runt så sitter jag med en hand över ögonen och kisar mellen fingrarna när jag scrollar .




Så varning alla ni som hatar äckliga munbilder för här har jag producerat några

egna!!


Inga kommentarer: