tisdag 27 januari 2009

Jag är en blödare

Jepp jag blöder som en gris när jag gaddade mig när jag tar blodprov i fingret och nu senast ikväll när jag vart piercad. Har önskad mig en Industrial sedan jag såg en tjej med en förra sommaren, och nu när jag fyllde år så fick jag ett presentkort för att göra en på Pleasure här i stan. Karln som fixade den sa att ca 1 på 60 blöder som jag.
Måste säga att det gjorde löjligt ont, jag var fan inte förberedd på hur pass ont det skulle göra, jag menar ta hål i örat vadå? Haha jag gnällde som en karl men tydligen så är jag hårdhudad och det var svårt att få igenom nålen genom mina trollöron.




Inte mycket bra har gjorts i vampyrväg sedan serien Kindred: The embraced och filmen en Vambyrs bekännelser. Ofta så är vampyrerna och handlingen stereotypiska eller pinsamma ja eller som oftst båda delarna men nu äntligen så finns en svinbra serie.
TrueBlood har gett både mig och karln timmar av sann tittarglädje!


Hm konstigt uttryck Blöda som en gris, hittade jag på det nu ifrån Skrika som en gris? Eller brukar folk säga bägge delarna..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp, bra, kul, rå och down-to-earth vampyrserie...

Anonym sa...

Snygg piercing. Lite väl blodig bara men det ordnar sig. Jag har bland annat en conch och det skulle visst göra helvetiskt ont. Det tyckte inte jag.

Jag har varit sugen på att se True Blood länge ... det får jag ta och göra också.

Familjen Knas sa...

Frk Grön: Tackar tror att jag kommer bli bra nöjd. var tvungen att googla conch och det ser riktigt snyggt ut :-)
Tycker helt klart att du ska se TrueBlood den är så jäkla bra!

Anonym sa...

Vad vacker du är vännen !!!!!!!

.... synd att bara örat kom med på bilden, tror att fotografen får träna lite.. hehe

Familjen Knas sa...

Du är för snäll jenny :-D
Faktiskt så har jag klippt bort profilen :-)